Doradztwo w zakresie e-commerce na rynku czeskim

Potrzebujesz pomocy w zorientowaniu się w obszarze e-commerce na rynku czeskim? Chcesz stać się wiarygodnym sklepem internetowym dla swoich klientów lub chcesz osiągać wyższą sprzedaż? Chcesz poprawić swoją reputację na rynku czeskim? A może po prostu sprawdzić, czy w Twoim sklepie internetowym wszystko jest w porządku? Zapoznaj się z poniższą ofertą.

W tym zakresie świadczymy następujące usługi: 

1. Doradztwo w zakresie założenia firmy, rejestracji podatku VAT, rejestracji do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego czy założenia czeskiego adresu korespondencyjnego 

Kierowanie do konkretnych urzędów i formularzy w zależności od rodzaju wybranej działalności. W artykule „Czym jest wirtualne biuro?” dowiesz się jaką firmę polecamy do zakładania adresów korespondencyjnych. 

2. Analiza Twojego sklepu internetowego (strony internetowej) 

Wstępny przegląd Twojego sklepu internetowego. Otrzymasz szczegółowy raport o wszystkich wykrytych błędach. Otrzymasz wycenę korekty tekstu oraz propozycje rozwiązań, które zwiększą wiarygodność Twojego sklepu internetowego i dzięki temu zyskasz nowych potencjalnych klientów. 

3. Analiza prezentacji Twojego sklepu internetowego na rynku czeskim 

Sprawdzenie widoczności i aktualnych danych Twojego sklepu internetowego w Internecie – wizytówka Google, YouTube, Facebook, Instagram i inne serwisy czy media społecznościowe. Lokalizacja błędów i propozycja rozwiązań, jak zaprezentować Twój sklep internetowy w Czechach i jak komunikować się z czeskimi klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych. 

4. Doradztwo w zakresie porównywarek cen heureka.czzbozi.cz oraz biano.cz 

Rekomendacje konkretnych porównywarek internetowych dostosowanych do Twojej branży. Wyszukiwanie informacji, tłumaczenie, komunikacja telefoniczna i pomoc w założeniu konta użytkownika. 

5. Doradztwo w zakresie internetowych czeskich marketplaces aukro.czmall.cz oraz allegro.cz 

Rekomendacje konkretnych czeskich marketplaces, na których możesz sprzedawać swoje produkty. Wyszukiwanie informacji, tłumaczenie, komunikacja telefoniczna i pomoc w założeniu konta użytkownika. 

6. Doradztwo w zakresie marketingu i pozyskiwania opinii 

Analiza strategii marketingowej i procesu pozyskiwania opinii. Zlokalizowanie błędów i zaproponowanie procedury, która usprawni Twoją strategię marketingową oraz zwiększy pozytywny feedback i liczbę opinii Twojego sklepu internetowego. 

7. Analiza rynku czeskiego w branży, w której prowadzisz działalność 

Analiza konkurencji na rynku czeskim. Propozycja zwiększenia Twojej konkurencyjności w stosunku do firm w Czechach. 

Jeśli więc potrzebujesz porady lub analizy swojego sklepu internetowego w Czechach w którymkolwiek z powyższych obszarów, nie wahaj się z nami skontaktować! 

Usługi te świadczone są przez:

Pavel Madeja

Founder & CEO

Pochodzę z Czeskiego Cieszyna, mieszkam w Polsce od 3 lat. Obecnie pracuję w finansach. Pracowałem w kilku sklepach internetowych przy obsłudze klienta i marketingu w branży elektronicznej, oświetleniowej, narzędziowej czy meblarskiej. W tym czasie zauważyłem wiele problemów, jakie mają polskie firmy na czeskim rynku. Z tego powodu zdecydowałem się założyć serwis Czeska Strefa, w którym pomagamy szczególnie polskim firmom rozpocząć działalność w Czechach.