Jak działa usługa Ověřeno zákazníky na heureka.cz?

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów, zdecydowanie warto zainwestować czas i pieniądze w porównywarki cen. Na rynku czeskim najczęściej używane są Heureka.cz i Zbozi.cz. Inne często używane porównywarki to na przykład Srovname.cz, Favi.cz czy Glami.cz. Niezależnie od tego, którą z powyższych wybierzesz, będziesz musiał/a spełnić warunki implementacji swojego sklepu internetowego.

Porównywarka cen Heureka.cz 

Jeśli chcesz, aby Twoje produkty były naprawdę widoczne na rynku czeskim, warto w tym celu skorzystać z porównywarki cen Heureka.cz. Narzędzie to umożliwia zbieranie opinii od Twoich klientów, a jeśli otrzymasz pozytywne recenzje, Heureka przyzna Ci certyfikat Ověřeno zákazníky (Zweryfikowane przez klientów).

Certyfikat Ověřeno zákazníky

To unikalna usługa, która pomaga potencjalnemu klientowi w podjęciu decyzji o zakupie u sprzedawcy. Sprzedawca ten uzyskał określoną liczbę pozytywnych recenzji od swoich klientów, spełniając tym samym warunek otrzymania certyfikatu Ověřeno zákazníky. Ocena klientów w ramach tej usługi opiera się na Twoich zamówieniach. Certyfikat nie jest dożywotni. Wystarczy kilka negatywnych recenzji, a Twój certyfikat zostanie unieważniony.

Warunki uzyskania certyfikatu

Jeśli masz pozytywne recenzje, możesz otrzymać od Heureka.cz niebieski lub złoty certyfikat Ověřeno zákazníky. Ocena ustalana jest na podstawie odpowiedzi na pytanie po czesku „Czy poleciłbyś sklep [nazwa sklepu] swoim znajomym?”, które wysyłane jest do klienta e-mailem.

Przykladowy mail

Niebieski certyfikat Ověřeno zákazníky

Niebieski certyfikat otrzymują te e-sklepy, które zaangażowały się w usługę Ověřeno zákazníky, mają poprawnie wstawiony skrypt i w ciągu ostatnich 180 dni otrzymały wystarczającą liczbę respondentów, rzędu kilkudziesięciu ocen. Jednocześnie, aby otrzymać certyfikat, e-sklep potrzebuje minimum 90% rekomendacji z ostatnich 90 dni. Następnie, jeśli w monitorowanym okresie odsetek rekomendacji spadnie poniżej 88%, certyfikat e-sklepu zostanie automatycznie odebrany.

Złoty certyfikat Ověřeno zákazníky

Złoty certyfikat przyznawany jest sklepom internetowym, które zaangażowały się w usługę Ověřeno zákazníky, posiadają poprawnie wstawiony skrypt i w ciągu ostatnich 180 dni uzyskały wystarczającą liczbę respondentów, rzędu kilkuset ocen. Jednocześnie, aby otrzymać certyfikat, sklep internetowy potrzebuje co najmniej 97% rekomendacji z ostatnich 90 dni. Następnie, jeśli w monitorowanym okresie odsetek rekomendacji spadnie poniżej 95%, certyfikat e-sklepu zostanie automatycznie odebrany.

Aktywacja

Pierwszym krokiem, aby usługa Ověřeno zákazníky zadziałała, jest implementacja w Twoim sklepie internetowym. Istnieją dwie możliwości: albo posiadasz system sklepu obsługujący usługę Ověřeno zákazníky (listę znajdziesz tutaj), albo Twój sklep internetowy nie obsługuje usługi Ověřeno zákazníky. W tym drugim przypadku programista musi umieścić skrypt aplikacji na ostatnim etapie kolejności w kodzie źródłowym. Szczegóły można znaleźć tutaj. Jeśli masz usługę poprawnie zaimplementowaną, pozostaje tylko jej aktywacja. Zarejestruj się poprzez formularz w administracji.

Zalety certyfikatu – bidding

Dzięki certyfikatowi Ověřeno zákazníky możesz rozpocząć licytowanie lub ustalanie cen CPC dla swoich produktów. Licytując możesz sprawić, że Twoja oferta pojawi się na pierwszych miejscach polecanych ofert w szczegółach produktu w porównywarce cen Heureka.cz. Więcej informacji tutaj.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie informacji zwrotnej oraz marketingu dla swojego sklepu internetowego w Czechach, nie wahaj się z nami skontaktować.