Korekty treści w języku czeskim z uwzględnieniem SEO

Czy zauważyłeś, że Twoja strona została nieprawidłowo przetłumaczona na język czeski? Nadal otrzymujesz opinie od klientów dotyczące źle przetłumaczonych produktów na Twojej stronie? Twoi klienci narzekają na dużą ilość błędów ortograficznych na Twojej stronie? Nie rozpaczaj! Poniżej przedstawiamy rozwiązanie.

W tym zakresie świadczymy następujące usługi: 

1. Lokalizacja błędów ortograficznych, gramatycznych, składniowych w tekście

Niestety, powszechną praktyką jest zatrudnianie przez firmy „każdego” do tłumaczenia ich strony internetowej lub jej treści. Decydującym dla nich czynnikiem jest niska cena i szybka realizacja. Potem przychodzi rozczarowanie, że prawie nikt nie odwiedza strony i dostaje złe recenzje od swoich klientów. Ale jak zaradzić tej sytuacji? Aby poprawić błędy w języku czeskim, konieczne będzie znalezienie native speakera języka czeskiego. Osoba ta, która powinna doskonale znać swój język i posługiwać się nim, jest w stanie zlokalizować wszelkiego rodzaju błędy.

2. Lokalizacja braku słów kluczowych i optymalizacji pod kątem SEO w tekście 

Kolejne pytanie dotyczy tego, czy wystarczy zlokalizować błędy. Sprzedaż jest ważna dla każdego sklepu internetowego. Jeśli jednak nikt nie odwiedza Twojej witryny ani Twoich produktów, mija się to z celem. Z tego powodu firmom, z którymi współpracujemy, oferujemy również lokalizację słów, które nie zostały przetłumaczone pod kątem SEO, zostały przetłumaczone np. przez tłumacza automatycznego lub dosłownie.

3. Korekta błędów ortograficznych, gramatycznych, składniowych w tekście 

Jeśli powierzysz korektę swojej strony native speakerowi ze znajomością języka czeskiego, podejmiesz najlepszą decyzję. Z łatwością znajde i poprawi błędy ortograficzne, gramatyczne oraz składniowe.

4. Korekta już przetłumaczonego tekstu na język czeski pod kątem SEO na Twojej stronie internetowej 

Polecam tę opcję korekty. Native speaker nie tylko poprawia błędy ortograficzne, ale także wyszukuje słowa kluczowe i optymalizuje Twoją stronę. Zapewni to lepszą widoczność w wyszukiwarkach i ruch na Twojej stronie.

5. Korekta już przetłumaczonego tekstu na język czeski pod kątem SEO dla Twoich filtrów, kategorii, przycisków i menu 

Filtry, kategorie, przyciski czy menu to funkcje na Twojej stronie, bez których żaden sklep internetowy nie może się obejść. Muszą być bezbłędnie przetłumaczone na język czeski pod kątem SEO.

6. Korekta już przetłumaczonego tekstu na język czeski pod kątem SEO dla Twoich produktów 

Asortyment produktów zazwyczaj definiuje najbardziej obszerną część Twojego sklepu internetowego. Jeśli chcesz, aby Twoje produkty były łatwo odnajdywane przez klientów w wyszukiwarce, warto zainwestować w Copywritera z językiem czeskim.

7. Korekta już przetłumaczonego tekstu na język czeski pod kątem SEO w Twoich kampaniach reklamowych, banerach reklamowych i postach 

Kampanie reklamowe nie spełniają swojego celu na dłuższą metę lub nie przyciągają do Ciebie nowych klientów. Problem może leżeć w treści samej kampanii reklamowej, przyczyną problemu może być niestosowanie czeskich wyrazów marketingowych, słów kluczowych lub nieznajomość czeskich realiów.

8. Korekta już przetłumaczonego tekstu na język czeski pod kątem SEO dla Twoich artykułów i porad 

Ponownie sekcja, która zasługuje na Twoją uwagę. Powinna być odpowiednio przetłumaczona lub poprawiona pod kątem SEO.

9. Korekta już przetłumaczonego tekstu na język czeski pod kątem SEO w Twoich automatycznych e-mailach

Gdy automatyczne wiadomości e-mail zostaną przetłumaczone nieprawidłowo, Twoi klienci będą zdezorientowani, a Ty ponownie narazisz się na złe recenzje i krytykę ze strony swoich klientów.

Sprawdzenie Twojej strony w przypadku tej usługi nie wymaga przesłania pliku. Wystarczy wysłać link do konkretnej strony, którą chcesz sprawdzić na adres e-mail info@czeskastrefa.pl. Na tej podstawie jesteśmy w stanie zrobić wycenę zlecenia. Możesz również wysłać zlecenie przez formularz tutaj.

Usługi te świadczone są przez:

Pavel Madeja

Founder & CEO

Pochodzę z Czeskiego Cieszyna, mieszkam w Polsce od 3 lat. Obecnie pracuję w finansach. Pracowałem w kilku sklepach internetowych przy obsłudze klienta i marketingu w branży elektronicznej, oświetleniowej, narzędziowej czy meblarskiej. W tym czasie zauważyłem wiele problemów, jakie mają polskie firmy na czeskim rynku. Z tego powodu zdecydowałem się założyć serwis Czeska Strefa, w którym pomagamy szczególnie polskim firmom rozpocząć działalność w Czechach.