Obsługa klienta

Zostaw nam obsługę klienta swojej firmy i przekonaj się o jakości i efektywności naszych usług. Działamy na rynku czeskim w imieniu Twojej firmy, tak aby klient czuł się bezpiecznie i myślał, że komunikuje się z pracownikami Twojej firmy. Nasz zespół składa się z profesjonalistów, którzy mówią zarówno po czesku, jak i po polsku. W stosunku do Twoich klientów kierujemy się zasadami ochrony danych osobowych, Kodeksem cywilnym, Ustawą o ochronie konsumentów i innymi przepisami prawa.

W obszarze obsługi klienta oferujemy następujące usługi:

1. Informowanie klientów zgodnie z Twoimi procedurami

Przekazywanie klientom informacji o Twojej firmie, produktach lub usługach, cenach, dostawie i tak dalej.

2. Kontakt telefoniczny z klientami

Obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych dla Twoich czeskich klientów.

3. Kontakt e-mailowy z klientami

Komunikacja e-mailowa w języku czeskim.

4. Spotkania online z klientami

Spotkania online z klientami za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams.

5. Kontakt z klientem poprzez chat

Odpowiadanie na zapytania klientów na czacie.

6. Przekazywanie informacji i ich tłumaczenie na język polski pomiędzy naszym zespołem a Tobą

Przekazywanie wszelkiej korespondencji z klientami w celu dalszej realizacji żądań klientów wraz z tłumaczeniem na język polski.

7. Przetwarzanie żądań klientów zgodnie z Twoimi procedurami

Przetwarzanie żądań klientów zgodnie z Twoimi procedurami.

8. Tłumaczenie z języka czeskiego na polski i z polskiego na czeski w ramach komunikacji wewnętrznej

Tłumaczenie komunikacji wewnętrznej z języka czeskiego na polski i odwrotnie.

9. Tworzenie szablonów automatycznych e-maili w języku czeskim

Tworzenie szablonów e-maili w języku czeskim na potrzeby automatyzacji procesów.

10. Wewnętrzna współpraca z działami Twojej firmy

Komunikacja wewnętrzna z Twoimi działami.

Pavel Madeja

Founder & CEO

Pochodzę z Czeskiego Cieszyna, mieszkam w Polsce od 3 lat. Obecnie pracuję w finansach. Pracowałem w kilku sklepach internetowych przy obsłudze klienta i marketingu w branży elektronicznej, oświetleniowej, narzędziowej czy meblarskiej. W tym czasie zauważyłem wiele problemów, jakie mają polskie firmy na czeskim rynku. Z tego powodu zdecydowałem się założyć serwis Czeska Strefa, w którym pomagamy szczególnie polskim firmom rozpocząć działalność w Czechach.

Aleksander Majcher

Senior Customer Care Representative & HR Specialist

Pochodzę z Krakowa, na co dzień mieszkam w dwóch miejscowościach, w Krakowie i Ostrawie. Mam doświadczenie w prowadzeniu własnego sklepu internetowego w Czechach. Pracowałem też jako team leader w zespole obsługi telefonicznej czeskojęzycznego klienta. Posiadam również doświadczenie w rekrutacji w czeskich agencjach pracy. 

Aleksandra Prochasek

Translation Junior Specialist & Customer Care Representative

Obecnie mieszkam w Ołomuńcu, gdzie studiuję w ramach programu Erasmus+ na Uniwersytecie Palackiego. Jestem studentką bohemistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim a specjalizuję się w tłumaczeniach. Moja przygoda tak naprawdę zaczęła się od mojej pasji do języków w technikum, gdzie już wykonywałam drobne tłumaczenia i udzielałam korepetycji. Później miałam szansę pracować w koreańskiej firmie jako tłumacz, dzięki czemu nabyłam więcej doświadczenia.